E-BOOK

JAK SPRZEDAĆ SESJĘ PRZEZ TELEFON?

Zastanawiasz się czy ebook jest dla Ciebie?

Czy, któreś z poniższych zdań jest o Tobie?


  • nie zdobywasz klientów na swoje sesje,
  • nie zdobywasz tylu zleceń, ile byś chciał,
  • nie rozmawiasz z klientem przez telefon, tylko wysyłasz maile,
  • stresuje Cię rozmowa z klientem,
  • nie wiesz, co mówić do klienta i gubisz się w rozmowie,
  • nie lubisz sprzedawać,
  • brak Ci pewności siebie i nie lubisz reklamować swoich usług,
  • uważasz, że sprzedaż usług to narzucanie się,
  • nie wiesz, jak zaoferować klientowi swoje usługi,
  • nie wiesz, jakie pytania zadawać w odpowiednim momencie.

Jeśli na chociaż jedno z nich odpowiedziałeś twierdząco to mój ebook jest właśnie dla Ciebie.


Pokażę Ci, jak krok po kroku skutecznie sprzedawać swoje usługi przez telefon, zdobywać więcej zleceń, a także jak poczuć się pewniej w rozmowach.

Dlaczego Twoje rozmowy telefoniczne nie kończą się sprzedażą?


Jeśli odbierasz telefon od klienta, ale po rozmowie nie dochodzi do współpracy, to najprawdopodobniej nie mówisz wszystkiego lub nie zadajesz właściwych pytań.


Dlaczego to takie ważne?

Klucz do sukcesu leży w umiejętnym odkrywaniu rzeczywistych potrzeb klienta i dostosowaniu oferty do jego oczekiwań.
Nie chodzi mi tutaj o zmianę ceny za sesję, czy oferowanie rzeczy niemożliwych dla Ciebie do wykonania, bo klient tego chce.
Mówię o takim poprowadzeniu rozmowy, aby zaangażować klienta. Stworzyć z nim dialog, a nie sucho przedstawić swoją ofertę


Jak to zmienić?

W e-booku dowiesz się jak identyfikować potrzeby klienta i podkreślać wartość swoich usług w kontekście jego oczekiwań.


Kupując e-book nauczysz się:

Efektywnej komunikacji
Poznasz sposoby, jak skutecznie przeprowadzać rozmowę telefoniczną, dzięki czemu zyskasz umiejętność przekazywania swoich propozycji w sposób przekonujący.
Badania potrzeb klienta
Dowiesz się, jak słuchać klienta, identyfikować jego potrzeby i dostosowywać swoją ofertę, aby spełniała konkretne oczekiwania, co zwiększy szanse na podjęcie współpracy.
Budowania zaufania
Zrozumiesz, jak budować zaufanie klienta poprzez profesjonalizm, empatię i rozwiązywanie jego problemów, co sprawi, że będzie gotów powierzyć ci swoją sesję zdjęciową.
Zbijania obiekcji
Nauczysz się, jak skutecznie reagować na wątpliwości klientów, podawania ceny bez obniżania swojej wartości, a także domykania sprzedaży w sposób satysfakcjonujący dla obu stron.

Co się w nim znajduje?


---> zbiór praktycznych wskazówek jak przygotować PORTFOLIO, które:

  • przyciąga klientów
  • stawia Cię w pozycji eksperta
  • pokazuje Twoje spojrzenie na fotografię
  • prezentuje klientom konkretne rozwiązania.

---> wskazówki dotyczące początku sprzedaży - czyli co jest istotne, zanim dojdzie do rozmowy,

---> wskazówki i porady, jak wybadać potrzeby klienta, jak zbudować zaufanie i jak skutecznie sprzedać sesje przez telefon,

---> najczęściej pojawiające się pytania podczas rozmowy z klientem,

---> przykłady „z życia wzięte”,

---> opis trudnych klientów,

---> różnice między dwoma podstawowymi typami klientów fotografa biznesowego i co z tego wynika.

Zastanawiasz się czy warto uczyć się ode mnie?


Jestem praktykiem i czynnym fotografem.
Regularnie pozyskuję nowych prestiżowych klientów.
W ciągu 9 lat zrealizowałem ponad 1000 sesji dla małych, średnich i dużych firm o średniej wartości 10 000 zł - 30 000 zł za sesje.
Posiadam 100% zadowolonych klientów o czym świadczą same 5-gwiazdkowe opinie na wizytówce Google .
Występuję jako prelegent na ogólnopolskich wydarzeniach fotograficznych.
Prowadzę warsztaty fotograficzne i masterclassy.
Jestem ambasadorem marki Profoto i Fotoformy i fotografem profesjonalnym Canon.


Jeśli interesuje Cię jak rozwinąć swój biznes oraz jak móc decydować kiedy i z kim pracujesz – zapraszam do lektury!